Refunderingspolitik

Returneringer
Vi ønsker, at vores kunder får en risikofri shopping oplevelse, så vi dækker returfragt for alle varer, for hvilke der tilbydes gratis fragt. Alle salg er endelige i de områder, hvor gratis fragt ikke tilbydes. Når din returforespørgsel er godkendt, sender vi dig et forudbetalt returlabel.

Vores politik varer i 60 dage. Hvis der er gået 60 dage, siden vi sendte din ordre, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning. Eventuelle fragtgebyrer, fragtbeskyttelsesgebyrer og toldafgifter refunderes ikke.

For at være berettiget til en fuld refusion skal varen være ubrugt og i gensalgsbar stand. Den skal også være i den originale emballage med medfølgende tilbehør og mærker inkluderet. Vi kan opkræve op til 25 % i gebyr, afhængigt af den returnerede vares tilstand.
For at gennemføre din returnering kræver vi en kvittering eller bevis for køb.

Eventuelle skader under forsendelse eller krav om produktionsfejl skal indgives inden for 10 dage efter modtagelse af ordren. Vi skal bruge fotos af de beskadigede varer og den beskadigede emballage for at kunne gøre krav på tabet hos fragtfirmaet.

Send en mail med nedenstående oplysninger:
Til: kontakt@nordic-case.dk
Emne: Returnering af (Den relevante vare)

Indhold i mailen:

  • Ordrenummer
  • Mail brugt til bestilling
  • Eventuelle billeder

Refusioner (Hvis relevant)
Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget varen. Vi giver dig også besked om, hvorvidt din refusion er godkendt eller afvist.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion (ekspresfragt er ikke refunderbar) blive behandlet, og beløbet vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage efter, vi har modtaget den returnerede vare.

Forsinkede eller manglende refusioner (Hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter din bank. Der går ofte noget tid, før en refusion bliver registreret.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på kontakt@nordic-case.dk.

Ombytninger (Hvis relevant)
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte til den samme vare, skal du sende os en e-mail på kontakt@nordic-case.dk.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for den ombyttede vare at nå frem, variere.

NORDICCASE KLASSISK ALUMINIUM KUFFERT SØLV NORDICCASE KLASSISK ALUMINIUM KUFFERT GRÅ NORDICCASE KLASSISK ALUMINIUM KUFFERT SORT NORDICCASE KLASSISK ALUMINIUM KUFFERT GULD NORDICCASE KLASSISK ALUMINIUM KUFFERT RØD

KUFFERTEN

NordicCase kufferter er elegante og stilfulde aluminiums-kufferter med livstidsgaranti, designet til at kombinere holdbarhed og funktionalitet.

SHOP NU