Mobile Image Desktop Image
Indkøbskurv
Din indkøbskurv er i øjeblikket tom.

Fortrydelsesret og refunderingspolitik

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden.

Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i en ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 efter leveringen. Herefter har du 14 dage til at sende varen retur til os.

Ønske om brug af fortrydelsesret kan sendes på mail kontakt@nordic-case.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder vedhæftet i din ordrebekræftelse samt nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår skader under
transporten.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af produktets handelsmæssige værdi.

Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.

Virksomheder og offentlige institutioner som handler med CVR nummer kan returnere varer for op til 7.500,- DKK. Der ydes ikke returret, hvis summen for de returnerede varer overstiger 7.500 DKK.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, (det gælder dog ikke leveringsomkostninger), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Varen sendes til:

Buen 7b, 7321 Gadbjerg.

Vi modtager kun varer som sendes direkte til adressen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamationsret og garanti

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Derudover yder vi også livstidsgaranti på alle vores kufferter
– dette gælder funktionelle problemer.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, afhængigt af den konkrete situation. 

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nordic Case i rimelig tid, efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder, efter fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være
rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. 

Reklamation frafalder, hvis fejlen skyldes ved forkert brug eller ualmindelig betjening af produktet. 

Nordic Case dækker returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Send en mail med nedenstående oplysninger:
Til: kontakt@nordic-case.dk
Emne: Returnering af (Den relevante vare)

Indhold i mailen:

  • Ordrenummer
  • Mail brugt til bestilling
  • Eventuelle billeder

Refusioner (Hvis relevant)
Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget varen. Vi giver dig også besked om, hvorvidt din refusion er godkendt eller afvist.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion (ekspresfragt er ikke refunderbar) blive behandlet, og beløbet vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage efter, vi har modtaget den returnerede vare.

Forsinkede eller manglende refusioner (Hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter din bank. Der går ofte noget tid, før en refusion bliver registreret.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på kontakt@nordic-case.dk.

Ombytninger (Hvis relevant)
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte til den samme vare, skal du sende os en e-mail på kontakt@nordic-case.dk.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for den ombyttede vare at nå frem, variere.

NORDIC CASE CLASSIC NORDIC CASE CLASSIC NORDIC CASE CLASSIC NORDIC CASE CLASSIC NORDIC CASE CLASSIC

KUFFERTEN

NordicCase kufferter er elegante og stilfulde aluminiums-kufferter med livstidsgaranti, designet til at kombinere holdbarhed og funktionalitet.

SHOP NU
Fortrydelsesret og refunderingspolitik